Efekt aktywnej rekomendacji czy efekt konfirmacyjny? Mechanizm zniekształceń poznawczych w ocenie autorytetu epistemicznego na przykładzie ekspertów z dziedziny finansów
Tomasz Zaleśkiewicz , Agata Gąsiorowska , Katarzyna Stasiuk , Renata Maksymiuk , Yoram Bar-Tal
Abstract
n/aAuthor | |||||
Journal series | Psychologia Ekonomiczna, ISSN 2084-137X, e-ISSN 2353-7132, (B 8 pkt) | ||||
Issue year | 2015 | ||||
No | 8 | ||||
Pages | 59-74 | ||||
Publication size in sheets | 0.75 | ||||
DOI | DOI:10.15678/PJOEP.2015.08.04 | ||||
URL | https://psychologia-ekonomiczna.com.pl/article/view/278 | ||||
Language | pl polski | ||||
File |
| ||||
Score (nominal) | 8 | ||||
Citation count* |
* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back