Efekt aktywnej rekomendacji czy efekt konfirmacyjny? Mechanizm zniekształceń poznawczych w ocenie autorytetu epistemicznego na przykładzie ekspertów z dziedziny finansów

Tomasz Zaleśkiewicz , Agata Gąsiorowska , Katarzyna Stasiuk , Renata Maksymiuk , Yoram Bar-Tal

Abstract

n/a
Author Tomasz Zaleśkiewicz (Wydział Zamiejscowy we Wrocławiu)
Tomasz Zaleśkiewicz,,
- Wydział Zamiejscowy we Wrocławiu
, Agata Gąsiorowska (Wydział Zamiejscowy we Wrocławiu)
Agata Gąsiorowska,,
- Wydział Zamiejscowy we Wrocławiu
, Katarzyna Stasiuk
Katarzyna Stasiuk,,
-
, Renata Maksymiuk
Renata Maksymiuk,,
-
, Yoram Bar-Tal
Yoram Bar-Tal,,
-
Journal seriesPsychologia Ekonomiczna, ISSN 2084-137X, e-ISSN 2353-7132, (B 8 pkt)
Issue year2015
No8
Pages59-74
Publication size in sheets0.75
DOIDOI:10.15678/PJOEP.2015.08.04
URL https://psychologia-ekonomiczna.com.pl/article/view/278
Languagepl polski
File
04_rozdz_Psych_Ekon_Zaleskiewicz (1).pdf 486.87 KB
Score (nominal)8
Citation count*
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back
Confirmation
Are you sure?