The influence of the emotion of disgust on attitudes towards a product and purchase decisions

Anna Hełka , Ilona Stefanowicz

Abstract

n/a
Author Anna Hełka (Wydział Zamiejscowy w Katowicach)
Anna Hełka,,
- Wydział Zamiejscowy w Katowicach
, Ilona Stefanowicz
Ilona Stefanowicz,,
-
Other language title versionsWpływ wstrętu na postawę wobec produktu i decyzję o zakupie
Journal seriesPsychologia Ekonomiczna, ISSN 2084-137X, e-ISSN 2353-7132, (B 8 pkt)
Issue year2016
Vol10
Pages5-13
Publication size in sheets0.5
DOIDOI:10.15678/PJOEP.2016.10.01
Languageen angielski
File
Hełka Stefanowicz PE article 2017.pdf 828.88 KB
Anna_Hełka_2016_The.pdf 18.54 KB
Score (nominal)8
Citation count*
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back
Confirmation
Are you sure?