Changes in cognitive curiosity and technology acceptance in teaching mathematics after training in the Geogebra Software

Łukasz Tanaś , Katarzyna Winkowska-Nowak , Katarzyna Pobiega

Abstract

n/a
Autor Łukasz Tanaś (Wydział Psychologii)
Łukasz Tanaś
- Wydział Psychologii
, Katarzyna Winkowska-Nowak (Wydział Psychologii)
Katarzyna Winkowska-Nowak
- Wydział Psychologii
, Katarzyna Pobiega
Katarzyna Pobiega
-
Tytuł czasopisma/seriiStudia Psychologiczne, [Psychological Studies], ISSN 0081-685X, e-ISSN 2300-8520, [2300-8520], (B 10 pkt)
Rok wydania2017
Tom55
Nr2
Paginacja14-22
Objętość publikacji w arkuszach wydawniczych0.5
Języken angielski
Plik
Tanas_Geogebra_EN.pdf 580.12 KB
Pliki dodatkowe
SHARP_20180228_114126.pdf 111.42 KB
Punktacja (całkowita)10
PunktacjaPunktacja MNiSW = 10.0, 15-10-2019, ArticleFromJournal
Liczba cytowań*
Cytuj
Udostępnij Udostępnij

Pobierz odnośnik do tego rekordu


* Podana liczba cytowań wynika z analizy informacji dostępnych w Internecie i jest zbliżona do wartości obliczanej przy pomocy systemu Publish or Perish.
Powrót
Potwierdzenie
Czy jesteś pewien?