Powrót
Prokrastynacja jako problem dydaktyczny i behawioralny : wyzwanie w pracy pedagoga i psychologa
Autorzy:
- Piotr Modzelewski,
- Małgorzata Osowiecka
- Identyfikator pozycji
- SWPSf10d0f86eea24135bc3f6e1b3f13430b
- Autor
- Tytuł czasopisma/serii
- Czasopismo Pedagogiczne/The Journal of Pedagogy, ISSN 2450-8837, e-ISSN 2451-0106
- Rok wydania
- 2016
- Nr
- 2(3)
- Paginacja
- 39-52
- Objętość publikacji w arkuszach wydawniczych
- 0,65
- Język
- (pl) polski
- Plik
-
- Plik: 1
- Czasopismo_Pedagogiczne_The_Journal_of_Pedagogy-r2016-t-n2(3)-s39-52.pdf
-
- Punktacja ministerialna (całkowita)
- 0
- Jednolity identyfikator zasobu
- http://192.168.13.97/info/article/SWPSf10d0f86eea24135bc3f6e1b3f13430b/
* Podana liczba cytowań wynika z analizy informacji dostępnych w Internecie i jest zbliżona do wartości obliczanej przy pomocy systemu Publish or Perishotwiera się w nowej karcie.